14 Mayıs 2013 Salı

CEMREM ve TARSUS

Bu karakız benim ilk ve tek yeğenim.Hala oldum 3 ay önce , mahalesef daha yeni görebildim.Geçen hafta çarşamba  gecesi yola çıktım,perşembe günü sabah bebişimi gördüm ve başından ayrılamadım:)
Bunlar da mersinden aldığım iki kumaşım.Annemler Tarsus ta oturuyor.Çok fazla seçenek yoktu , aslında vaktim de yoktu bakacak bu iki parçayı aldım.Tabi ki burasıyla karşılaştırılamaz çok daha güzel kumaşlar var.Çiçekli kumaştan ceket  mi yapayım yoksa kalem etek mi bilemedim.
Sizce?


Bu puanlı kumaşım da  annemin sandığından.Biri bana diğeri  yukarıdaki sevimli bebişin annesine kalem etek olacak.( Kuzguna yavrusu şahin görünürmüş:)


 Bu çantayı da LCW 'den 15  liraya aldım.Hep şikayet ediyorum ama burada da var LCW ama Tarsustaki kadar bile ürün çeşitliliği yok:(

Bu arada bir ara sizi tarsusun fotoğraflarından oluşan bir post hazırlamak istiyorum.Son 10 yılda gerçekten çok gelişen ve güzelleşen bir ilçedir, bilenler bilir.Ama Mersin ve Adana arasında sıkıştığı için il olamıyor.

4 yorum:

  1. maşallah bebeğinize, allah nazarlardan korusun, çiçekli kumaşına bayıldım, kesinlikle mini ceket yapmalısın, yaz için cıvıl cıvıl çiçekli kumaş bulduğumda bende dikeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. ben yerim bu kuzuyu maşallah çok tatlı canım.
    kumaşlar da çok güzelmiş, çiçekli kumaştan kalem etek çok güzel oluyor. sabırsızlıkla bekliyorum :)

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Fahthema; Çok teşekkür ederim.Ceket benim de ilk aklıma gelenn fikirdi.Ama çok sıcak olabileceği aklıma geldi.
    Semracım; çok teşekkürler ben de her sabah yemek istiyordum yanındayken:) Sanırım etek yapacağım kumaşı.

    YanıtlaSil
  4. Pınar Hanım, ne büyük mutluluk, Allah analı babalı büyütsün. Cemre Hanım'ı.. bırakamamakta haklısınız. Kumaşlar da çok harika. Güzel şeyler çıkacağından şüphem yok. Sevgiler;).

    YanıtlaSil