14 Ekim 2014 Salı

KAÇAK YAYIN

Uzun zaman yayin yapmayinca blogger sayfami kapatmis . Ama olmaz ki ben sizleri ozledim. Elde olmayan n
edenlerden ayri kaldim ama donucem


9 Haziran 2014 Pazartesi

ETEK DİKİYORUZ

Amatör terziler kulübünün etek dikelim etkinliği var.Etkinlikler sağolsun hem birbirimizi tanıyoruz hem de fırsattan istifade birşeyler dikiyoruz.Benim etek aslında halihazırda diktiğim bir etek, hazır etkinlik varrken katılayım dedim .Hadi siz de katılın.

7 Haziran 2014 Cumartesi

KIZIMA

     Burda dergisinin bu ayki sayısında bebek kıyafetleri varmış.Önizlemelerde benim dikkatimi çekmemişti önizlemelere bakarken.Bir de baktım bu kalıplar var. Baykumaştan aldığım bu çizgili penye için başka planlarım vardı ama bunlar çıktı.Bakalım beğenecek misiniz.



Bir de bu etek var ama bu kızıma dar geldi mahalesef. Kumaşı kemdime diktiğim gömlekle aynı ama  bu sefer anne kız kombini yapamayacağız :)

1 Haziran 2014 Pazar

KUMAŞ ÇEKİLİŞİ

Sevgili  Esma'nın kumaş çekilişinin son günüymüş bugün.Daha önce nasıl olsa bana çıkmaz diye katılmamıştım ama bir kere daha şansını deneyeyim dedim. Son dakikada katılmayan varsa burdan katılabilirler

29 Mayıs 2014 Perşembe

21 Mayıs 2014 Çarşamba

ANNE - KIZ FUŞYA

           Son zamanlarda yaşanan olaylar ne yazık ki bu ülkenin gerçekleri.Söz konusu şeyler bu tür konular olunca benim dilimin zembereği boşalıyor ve ağır şeyler söyleyebiliyorum .Birçoğumuzun aklında olan şeyler yani.Tabi bütün bu olaylara basit bir kaza diye görenler de var  onlar için sadece ...  
         Bu yayının başlığındaki konuya gelirsek Baykumaştan aldığım fuşya kumaş sonunda dikildi .Daha doğrusu dikileli çok oldu da paylaşmak şimdiye kısmetmiş.Bir önceki yayında paylaştığım eteği bitirdim sonunda . Ben o kadar uğraşıp kalıp çıkardım meğer Nisan Burda dergisinde varmış :)Sevgili Nilgün Sözveren dikmiş ordan gördüm.Bakmak isteyenler. Bu da benim kot eteğim .Bayağı uğraştırıcı oldu.Şu kalıp meselesini bir türlü beceremeyecem galiba.















 Bu arada gömleği de ben dikmiştim.Kumaş sert bir kumaştı dökümlü durmadı ama siyah olması benim için kurtarıcı.Kilolarım sağolsun:)



Bu da kızımın fuşyası.Aynı kumaştan dikildi kalıp ise burda diktiğim pijama ile aynı .Sadece ön kısma sahte fermuar yeri ekledim.Anne kıs giyip gezeceğiz.



Bütün haksızlıkların son bulması dileğiyle.






11 Mayıs 2014 Pazar

ANNELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN.

Evet ilginç geliyor ama bu benim ilk anneler günüm.Kızım adına   babası kutladı anneler günümü.İlginç bir duygu gerçekten.Gerçi birçoğunuz benden çok iyi bliyorsunuz bu duyguyu .
   Söylemek istediğim isteyen herkes bu duyguyu tadar.Çünkü bence bu içgüdüsel olmanın yanında istemeye ve hazır olmaya bağlı bir şey.Hazır hissetmeli anne olmaya bence.
Bu da  kızımın bana ilk hediyesi.





9 Mayıs 2014 Cuma

YARDIM ALABİLİR MİYİM LÜTFEN.

Sanırım başımdan büyük işlere kalkıştım.Kendime spor bir etek dikmek istiyordum ama mahalesef elimdeki burda dergilerinden kalıp bulamadım.Ben de kendim çıkarmaya karar verdim.Boyumdan büyük iş dediğim de bu .Önce kendi ölçülerimde bir temel etek  kalıbı çıkardım.( Daha doğrusu çalıştım) Temel etek kalıbı meselesi de ayrı bir konu.Birçok blogda araştırdım ama farklı farklı yöntemler var.İki noktaya takıldım
              .Birincisi ön etekde pensler  bel ölçüsünün 1/3 üne yerleştiriliyor ama bele yakın tarafa mı yoksa ön  ortaya yakın tarafa mı?
                İkincisi ise bu modelde pensle yok gibi mi davranmamız gerekiyor .



 Bu da dikmeyii düşündüğüm kumaşlarım .Tam karar veremedim .Fuşya olan mı yoksa siyah güllü olan mı? Sizce hangisi?
 
 
































6 Mayıs 2014 Salı

DİKKAT DOLANDIRILMAYIN

Arkadaşlar yaklaşık üç ay önce eşime gelen bir telefonla dolandırılmaya çalıştılar.Aynı şey Gülay Cansever'in başına gelmiş.Burda durumu anlatmış ben de kendisinden izin alarak paylaşıyorum.Bir kişi bile haberdar olsa iyidir diye düşündüm.Gülay Hanımın bloğuna burdan ulaşabilirsiniz.

http://gulaycansever.blogspot.com.tr/2014/05/0212-914-10-26-bu-numaraya-dikkat.html



0212 914 10 26 BU NUMARAYA DİKKAT
Merhabalar arkadaşlar...
0 212 914 10 26
Yukarıda gördüğünüz numaraya dikkat etmenizi istiyorum .
Neden mi ???
Çünkü ...
Bugün öğlen sularında bu numara beni aradı. 
Normalde bilmediğim tanımadığım numaraları açmak gibi bir huyum yoktur ne hikmetse açtım. 
Sağlık hizmetleri yada sağlık destekden aradıklarını söylediler. 
Benim adımı vererek görüşmek istediklerini söylediler.
Bende evet dedim hiç de dinlemem . 
Gerek yok der kapatırım. Basiretim mi bağlandı anlamadım :(
Neyse bayan 1 yıl önce bir sağlık , kaza poliçesi onayı verdiğimi. 
Şartlara göre 2 yıllık bir sözleşme ilk yıl ücretsiz ikinci yıl 299 Tl gibi bir ücret.
Arama sebepleri yenilemek şayet onay vermezsem hukuk departmanına dosyamı vereceklerini ve savcılığa bildirip icraya gidileceği ve karşılığında 1200 tl gibi bir ödeme yapmam gerektiğini söylediler. 
Oha ne oluyoruz dedim ( çok özür dilerim ama öyle)
Böyle bir şey yapmadığımı ki bu tarz sigortaları bir iki  kez bankam üzerinden yaptım ve hiç kullanmadım ve bir daha yaptırmayacağımı söyledim. 
Karşı tarafa bunları söylüyorum.
Bana Esra  ...... adlı temsilcinin aradığını ki isim vermeleri işi daha da ciddiye bindiriyor. 
Israrla inatla yapmadım diyorum. 
Ses kaydınız ve onayınız var. 
Artık digital imzanın anayasa da ıslak imza ile aynı değere sahip olduğunu söylüyor. 
Allahım hafiften tırsmaya başladım. 
Yani insanı öyle bir sıkıştırıyorlarkı. 
Ispat edin diyorum. 
Ses kaydımı dinletin ki bende inanayım. 
Onu da ancak mahkeme esnasında dinletebilirlermiş.
 AMa bütün bilgilerim var arkadaşlar.
Ad , soyad.
Ev adresi.
Kimlik numaram.
Çalıştığım banka.
kredi kartımın ilk ve son numaraları.
Hukuk ile ilgili hiç bir bilgisi olmayan biri olarak ne yaparsınız. 
Hoş ben hala laf sayıyorum. 
Sizin yaptığın bu şeye dolandırıcılık denir. 
Ben böyle bir konuşma hatırlamıyorum. 
Madem öyle bir poliçe imzaladım o zaman niye bana gelmedi bu poliçe.
Size o zaman sms yollandı . 
ALlahım 1 yıl önceki şeyi nasıl hatırlarsınız ki. 
Yani insanları zorla bir seçim yaptırıyorsunuz. 
Ya bu 299 lirayı verirsin yada vermez 1200 lira veririm . 
Şİmdi insanların ne demesini bekliyorsunuz dedim. 
Mecburen yapalım o zaman dedim. 
10 dakika sonra bana bir sms geleceğini . 
Poliçe numaramı bilgiler ve internet adresi olacağını söylediler sonrada satış departmanının bana döneceğini ve kartımı hazır etmemi söylediler. 
Kapattılar. 
Biraz işe daldım sonra baktım ki 1 saat geçti. 
İçim içimi yiyor zaten internetten biraz bakim dedim. 
ALlhım Şİkayet varda bu ve benzeri şikayetler. 
Kİmisine  bana söylenen isim kimisine Alo 7/24 hattı adı verilmiş.
Ve gerçek bir kurumun adı kullanılıp onun adını kirletmişler.
O sırada Canım arkadaşım, kardeşim Fulya ile mesajlaşıyorduk. 
Ona anlattım. 
Hukuki açıdan benim gibi bilgisi olmadığını söyledi ama bir şey yapamayacaklarını söyledi. 
Şimdi yazıyı yazarken 4 kere daha aradılar. 
Açmadım. 
Kart numaramı vermemi bekliyorlar. 
Çok beklerler. 
AMan dikkat diyorum arkadaşlar .
Numarayı görür görmez açmayın bile. 
Bu şekilde aranan varmı ???
Hukuki şeyler bilmediğiniz için benim gibi hayıflanıyormusunuz ???
Tekrar söylüyorum lütfen dikkat edin. 
Hatta isteyen Şikayet vardan şikayetleri okuyabilir.
Hep aynı şeyler. 
Ve lütfen bu konularda birbirimizi uyaralım .
Çünkü başka türlü haberimiz olmayabilir....


30 Nisan 2014 Çarşamba

BURDA HAZİRAN 2014

Burda dergisi mayıs gelmeden haziran sayısını yayımlamış bile.Ben alıp almamakta kararsızım  , ama herhalde bulunsun diye alırım.
Kalıp orijinal bence.





 Çok asil bir elbise
 

 Basit ama hoş bir bluz.
 
 








Bu çocuk modelleri umarım 1, 2 yaş bebekler içindir.Bu zaman kadar aldığım dergilerden sadece birinde bu yaşlar için kalıp  var malesef.