8 Nisan 2015 Çarşamba

ILK ANNE KIZ KOMBINIMIZ

Hep çok özenmiştim şu anne kız kombinlerine. Sonunda ben de kızıma şort , kendime pantolon diktim. Birer de mavi gömlek ikimize,  Sarya nın gömleğine biraz boncuk işledim. Bid de renkli düğmeler
                                       
                                       

                                              
Kim demiş kızlar pembe erkekler mavi diye.



                                                  


bu arada etkinlik görevimi de tamamlamış oldum. Darısı diğer etkinliklere . Vallaha bu etkinlikler olmazsa birşeyler dikemeyeceğim.

15 yorum:

  1. Çok havalısınız kızlar :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Harikasınız,maşallah hepsi çok güzel olmuş. pantolonu çok iyi oturtmuşsun ellerine sağlık . Pantolon hangi kalıp acaba? sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi sizin diktikleriniz yanında bunlar ne ki. Pantolon eski bir kalıp. Bulup yazarım.

      Sil
    2. Kalıp 2012 kasım sayısı 107 A

      Sil
  3. Çok teşekkür ederiz. ;)

    YanıtlaSil
  4. aman ne sevimli bir bebek kızım küçüklüğünü hatırlattı .İkiniz de güle güle giyinin

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış güle güle kullanın iyi günlerde

    YanıtlaSil
  6. Ben de çok özeniyorum bu kombinlere. Seni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. Ah bayıldım, ikiniz de güle güke giyin :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı olmuşsunuz :) Geçen gün bir düğünde gördüm anne kız aynı giyinmiş o kadar tatlı olmuşlardı ki.. Benim de hayalim bu. Kızım olursa onla aynı giyinmek , oğlum olursa da artık babasına kalmış :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil