21 Mayıs 2014 Çarşamba

ANNE - KIZ FUŞYA

           Son zamanlarda yaşanan olaylar ne yazık ki bu ülkenin gerçekleri.Söz konusu şeyler bu tür konular olunca benim dilimin zembereği boşalıyor ve ağır şeyler söyleyebiliyorum .Birçoğumuzun aklında olan şeyler yani.Tabi bütün bu olaylara basit bir kaza diye görenler de var  onlar için sadece ...  
         Bu yayının başlığındaki konuya gelirsek Baykumaştan aldığım fuşya kumaş sonunda dikildi .Daha doğrusu dikileli çok oldu da paylaşmak şimdiye kısmetmiş.Bir önceki yayında paylaştığım eteği bitirdim sonunda . Ben o kadar uğraşıp kalıp çıkardım meğer Nisan Burda dergisinde varmış :)Sevgili Nilgün Sözveren dikmiş ordan gördüm.Bakmak isteyenler. Bu da benim kot eteğim .Bayağı uğraştırıcı oldu.Şu kalıp meselesini bir türlü beceremeyecem galiba.















 Bu arada gömleği de ben dikmiştim.Kumaş sert bir kumaştı dökümlü durmadı ama siyah olması benim için kurtarıcı.Kilolarım sağolsun:)



Bu da kızımın fuşyası.Aynı kumaştan dikildi kalıp ise burda diktiğim pijama ile aynı .Sadece ön kısma sahte fermuar yeri ekledim.Anne kıs giyip gezeceğiz.



Bütün haksızlıkların son bulması dileğiyle.






15 yorum:

  1. Harika olmuş Pınar Hanım , bebişiniz fuşyası favorim ama , Sağlıkla giyin , maşallah diyeyim birde :) , link için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Biz teşekkür ederiz Nilgün teyzesi :) Kesinlikle benim favorim de kızımın fuşyası.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle giyin çok güzel olmuş Rabbim hiç bir zaman ayirmasin hep birlikte kombinlesin

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş pınarcım güle güle giyin... eminim dünya tatlısına çok yakışacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler , giydirince fotoğraflarım :)

      Sil
  6. Maşallah size,ben çok seviyorum böyle anne-kız takımlarını...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benim de çok istediğim birşeydi.Kızım biraz daha büyüsün o zaman daha güzel kombinler yaparız.

      Sil
  7. kesinlikle çok şık olmuş. ama kızının pantolona bittim resmen!!

    YanıtlaSil
  8. Çok cici olmuş, elinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bebişiniz de güle güle giysin...:)

    YanıtlaSil
  10. Ayyy, ne güzel gezersiniz anne kız şimdi siz :)
    Maşallah Sübhanallah... Allah nazardan saklasın her ikinizi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok çok teşekkür ederim.Ne içten yazmışsın öyle sağol

      Sil