30 Mayıs 2016 Pazartesi

EN CİCİ ETKİNLİK ETEĞİ

Sevgili nilgun özen aydın in düzenlediği etkinlik için kızıma bir dıy çalışması yaptım.  Eski pantolonumdan kızıma etek yaptım.


Bir de elbisemi nihayet bitirdim. Aslında bununla birlikte bir tane de siyah elbise diktim ama nasıl fotoğraf çekeçekim bilmiyorum doğrusu. 





Ayakkabılar elimin altındaydı giydim. Uymadilar bunun altına ama nasıl bir ayakkabı ile giyilir tam kestiremedim açıkçası.  Beyaz bez ayakkabı çok mu sırıtır altında bu elbisenin . Sizce?


6 yorum:

  1. Elinize sağlık çok cici olmuş gerçekten:))

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık :) beyaz ayakkabı güzel gider bence

    YanıtlaSil
  3. elbise de etek de süper olmuş. elbisenen altınea ben olsam beyaz spor ayakkabı giyerim. Ellerıne sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Elbise çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Diy projesi de ufaklığa yaramış.

    YanıtlaSil
  5. beyaz ayakkabı her şeyle yakışıyor, çok zarif spor şık olursunuz, bayıldım!

    YanıtlaSil
  6. Sizin gibi hamaratların burdan uzak durmaması gerek çok cici modelleriniz var elbiseye bayıldım.

    YanıtlaSil