7 Mayıs 2016 Cumartesi

Mickey mause elbise

Küçük yerde yaşamanın dezavantajlarını  internet sayesinde aşıyor . Burada böyle sevimli kumaşlar bulmam pek mümkün değil. Her iki kumaşı da instagramda ki bursa kumaş pazarından almıştım.




Minik cadi son fotoğrafta bana şarkı söylüyordu. Modeli 3 yaş standart beden kalbini uyarlayarak yaptım. Etek kısmını da dikdörtgen bir parçayı minik piller yaparak bedene yedirdim. Kumaşım sentetikti ben de önceden alıp kullanmadigim bir pamuklu kumaşı astar yaptım. 
Dün gece de 2013 Mayıs sayısından bir bluz kestim .

 Yaka daki buzguler için her piliye birer ılık yaptım.  Oradan kural veya farklı birsey geçirerek buzdurmeyi düşünüyorum. Önde 10 arkada 10 toplam 20 tane ilik yaptım




Bu da bluz un on tarafının son hali . 

4 yorum:

  1. Maşallah çok güzel olmuş,Allah'a emanet olsun,hep özenmişimdir kız çocuklarına ,ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler. Evet kızım için birseyler dikmek çok eğlenceli. Bir de üstünde görmek harika bir duygu.

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli bir elbise olmuş. Güle güle giysin. Kız çocukları oyuncak bebek gibi, onlara elbise dikmek çok zevkli olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canim. Ben de çok sevdim doğrusu. Kesinlikle ayrı güzel kızıma birseyler dikmek

      Sil